Managing Director
YouGov CP Slovakia
Z dlhodobého hľadiska chce YouGov plne začleniť umelú inteligenciu (AI) do svojho podnikania, aby sme klientom umožnili ešte vyššiu mieru vyťažiteľnosti, zapojenia a lepšieho prístupu k poznatkom. AI nám umožňuje pomáhať viacerým spoločnostiam a spôsobmi, ktoré sú pre ne efektívnejšie, preto do tejto oblasti aktívne investujeme, aby sme zabezpečili a priniesli to, čo potrebujeme a čo si bude vyžadovať budúce trhové prostredie. Kvalita výstupov AI však priamo závisí od kvality vstupov. Náš záväzok ku kvalite dát a odborného prístupu zabezpečí veľmi dobré výstupy z AI.
Aktuálne aktívne využívanie strojového učenia a nedávna akvizícia spoločnosti Yabble podčiarkujú zámery spoločnosti YouGov podporovať AI.
Mikuláš HanesHead of Qualitative Research
NMS Market Research Slovakia
Implementácia AI nástrojov je v dnešnej dobe nevyhnutnosťou. Jedna jej rovina zahŕňa zrýchlenie doby realizácie a spracovania prieskumu. Umelá inteligencia nám urýchľuje realizáciu jazykových mutácií dotazníkov, prepisovanie kvalitatívnych rozhovorov alebo pri kódovaní odpovedí na otvorené otázky. Avšak táto implementácia AI nástrojov nemôže ostať len v urýchľovaní a zjednodušovaní procesov či v pridávaní samoúčelných funkcií, ktoré budú dobre vyzerať v prezentáciách a v ponukách pre klientov. V rodine agentúr NMS Market Research na trhoch, na ktorých pôsobíme, sa držíme nášho motta: We make sense. Najlepším príkladom za všetky je chatbotka Tina, ktorú sme implementovali do online diskusnej platformy ECHONITY a naši klienti s ňou môžu diskutovať o výsledkoch kvalitatívnych prieskumov, ktoré v ECHONITY realizujú. Pridanou hodnotou Tiny je, že dokáže okrem odpovedí respondentov pri analýze pracovať aj s kritériami z regutačného dotazníka, ktoré má každý z nich v profile.
Zostáva vám 85% na dočítanie.