Po niekoľkých kolách castingu a intenzívnej produkcii spúšťa Siemens Healthineers novú komunikačnú kampaň, pripomínajúcu hodnotu ideálneho zamestnanca. Technologická spoločnosť tak nadväzuje na úspešnú kampaň Projekt Človek a prináša jej pokračovanie. Do popredia sa tentokrát dostávajú priamo jej zamestnanci.
Súčasťou kampane je hero video, ktoré reflektuje vizuálny koncept predchádzajúcej fázy kampane. Zamestnanci sú v tmavom prostredí postupne vytiahnutí na svetlo oranžovým laserom, symbolizujúcim ich dôležitosť v celkovom fungovaní spoločnosti. Hlavným posolstvom je, že aj napriek rýchlemu rozvoju technológií je práve človek ten najdôležitejší prvok.
„V čase, keď sa hovorí, že ľudí nahradí AI, prichádzame s opakom – ideálnym zamestnancom pre Siemens Healthineers je človek. Značka, ktorá je pionierom rôznych inovácií, tak prekvapivo zdôrazňuje dôležitosť reálnych ľudí – kolegov,” dopĺňa Martin Polakovič, Associate Creative Director, THIS IS LOCCO.
Hiringovú kampaň rozvíja séria krátkych videí, v ktorých sa zamestnanci delia o svoje skúsenosti, názory a motiváciu, prečo pracujú v tejto spoločnosti. Kandidátom tak prinášame autentický pohľad na firemnú kultúru a hodnoty, ktoré Siemens Healthineers reprezentuje.
Siemens Healthineers tak opäť zdôrazňuje svoj záväzok voči ľuďom – vytvárať skvelé miesto na prácu a poskytovať priestor na ich osobný a profesijný rast.
Vizitka kampane
Klient: Siemens Healthineers
Agentúra: THIS IS LOCCO
Account Director: Dominika Bobulová Ivaničová
Creative Director: Martin Polakovič
Strategy Director: Juraj Kováč
Copywriter: Martin Polakovič, Erik Oravec
Art Director: Adrián Mery, Dominik Mičuda, Klaudia Némethová
Produkcia: VRIZZLY
Réžia: Samuell Hoffman
Producer: Dominik Szombath
Production Manager: Lidka Tomšu
DOP: Oliver Záhlava
VFX: Ondřej Rakušan
Zvuk: Oliver Fillner, Tomáš Balák