Ťahákom DOCK7 je pestrá ponuka pív z pivovaru.
StoryEditor

Na nábreží Dunaja otvorili nový pivovar DOCK7

13.03.2025, 08:45
Autor:
redred

Nový pivovar DOCK7 launchuje s vizuálnou identitou a kampaňou od Kreatívnej Dvojice. Na bratislavskej promenáde ho otvorila gastronomická skupina Medusa Restaurants.

V industriálnej budove Sklad č. 7 na dunajskom nábreží vytvorila najväčšia slovenská gastronomická skupina Medusa Restaurants nový koncept reštaurácie s pivovarom. Verejnosť tak bude mať po dlhých rokoch príležitosť navštíviť interiér tejto národnej pamiatky.

Kuchyni dominuje gril a špeciálna pec s udiarňou. Ťahákom je pestrá ponuka pív z pivovaru. Práve ten je srdcom projektu. Pretože sa prevádzka nachádza na promenáde obľúbeného nákupného centra s množstvom módnych značiek, úvodná kampaň pivovaru si požičala jazyk módy, ktorý prepojila s gastronómiou.

Pivovar DOCK7

Medusa Restaurants prezentuje, že tento koncept nie je klasická piváreň, ktorú vyhľadávajú najmä muži. Je to miesto, ktoré pritiahne aj dámy, celé rodiny a partie priateľov za jedlom a skvelým pivom do moderných, štýlových priestorov historickej budovy.

image

Pivovar DOCK7 launchuje s vizuálnou identitou a kampaňou od Kreatívnej Dvojice

image

Na bratislavskej promenáde otvorili nový pivovar DOCK7.

Moderný pivovar by nemal byť výhradne maskulínnym prostredím, ale svojou atmosférou a ponukou by mal osloviť rovnako mužov aj ženy. Na Slovensku tvoria ženy približne 30 % podiel na spotrebe piva, čo odráža ich významnú úlohu v tomto segmente. Spojenie gastronómie s módou v kampani zdôrazňuje tento prístup a prináša nový pohľad na pivovarnícke prostredie.

Kampaň pre DOCK7 pripravila agentúra Kreatívna Dvojica. Prebieha online, v outdoore, rádiu, aj formou reklamy v kinách. Agentúra uspela v tendri a pre DOCK7 vytvorila aj logo a vizuálnu identitu.

„Insightom kampane je fakt, že do tejto lokality chodia ľudia najmä na nákupy oblečenia. V kampani sme si požičali módny jazyk a jeho výrazové prostriedky. Práve cez ne prezentujeme, čo sa bude nosiť na promenáde. Presnejšie, čo sa bude nosiť na stoly v DOCK7,“ približuje kampaň Ivana Hornická Pacoňová z Kreatívnej Dvojice.

DOCK 7 v rádiu.

Art Director Michal Hornický: „Okolie novej prevádzky bolo v minulosti vyhľadávaným miestom. Konal sa tu Medzinárodný dunajský veľtrh, súčasťou prístavu bolo Pobrežné nádražie. Železničná trať sa doteraz nachádza v tesnej blízkosti budovy Skladu 7. Preto sme pre DOCK7 vytvorili logo z geometrických písmen s dvojitou linkou, ktoré sa prepletajú. Tak, ako sa tu prepletali cesty mnohých obchodníkov a trhovníkov pred nami a vďaka novému pivovaru sa budú prepletať cesty ľudí naďalej.“

image

Kampaň pre DOCK7 pripravila agentúra Kreatívna Dvojica. 

Vizitka kampane

Klient: Medusa Restaurants (Stanislav Pavlík, Barbara Antalová, Martin Zlejší, Jana Mikysová)
Agentúra: Kreatívna Dvojica
Creative Director: Ivana Hornická Pacoňová, Michal Hornický
Art Director: Michal Hornický
Copywriter: Ivana Hornická Pacoňová
Graphic Designer: Veronika Holásková
Account Manager: Nina Kališová
Fotograf: Dušan Křístek
Foodstyling: Michal Šajmír
Radio sound: Bajko
Video Production: Framehouse
Director: Miroslav Tallo
DOP: Šimon Fortuna
Producer: Naty Páleniková, Tomáš Zeman
Cast: Barbora Bakošová, Michal Vidan
Sound recording: Natália Jancová
Props: Peter Pupík
Lights: Tomáš Berger, Peter Dvorák, Lukáš Holota
Styling: Tatiana Figurová
MUAH: Martina Selnekovičová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. marec 2025 12:17