Iva Ambrožová z Lego: Až tretina slovenských rodín sa vôbec nehrá Rodičia radšej varia a upratujú, hoci vedia, že spoločná hra ich deťom prospieva.
Milan Bielik o Young Lions 2024: O budúcnosť reklamy vôbec nemám strach Chief Creative Officer agentúry MADE BY VACULIK tento rok predseda porote Young Lions. Mladí podľa neho chcú tvoriť, dokážu sa za svoje nápady postaviť, no potrebujú vo svojich agentúrach väčšiu podporu a dôveru.
Nemecká značka oblečenia s.Oliver oslavuje 20 rokov na slovenskom trhu Na Slovensku a v Českej republika sa značka s.Oliver objavila v roku 2004. Dnes má u nás štyri predajne a v Česku 29.
Lenka Filas: On-trade upgrade Istropolitana Ogilvy spolu s mesačníkom Stratégie hľadajú odpoveď na otázku, ako súčasná turbulentná doba mení biznis, úlohu marketéra a smerovanie komunikácie
Attila Végh schytáva ďalšiu ranu: Už tretia značka odskakuje od spolupráce Po Renaulte a Pierre Baguette ruší spoluprácu s populárnym influencerom a bojvníkom MMA pivovar Corgoň.
FAIRSQUARE bude približovať svet práva cez PR agentúru Kharisma Advokátska kancelária FAIRSQUARE prešla začiatkom roka rebrandingom, ktorého súčasťou je nový názov, ako aj identita.
Billa má novú kampaň na svoju privátnu značku Produkt je taký neodolateľný, že s ním nebudete môcť prestať.
O2 spúšťa kampaň k novej SIM-ke O2 Junior navrhnutej pre rodičov Ide o ďalšiu kreatívnu kampaň, ktorá prináša zákazníkom jednoduché riešenie, čím nadväzuje na posolstvo „Pretože nám záleží“. Za kampaňou stojí agentúra TRIAD.
Young Lions 2024: Poznáme výsledky, víťazi idú do Cannes Výsledky súťaže mladých talentov v reklame sú známe. Porota rozhodla o cenných kovoch aj miestenkách na prestížny medzinárodný festival.
Attila Végh stratil ďalšieho sponzora. Známej bagetérii prekážali jeho vulgárne vyjadrenia Športovec poskytol ešte minulý týždeň pre CNN Prima News rozhovor, v ktorom sa nekontrolovateľne pustil do svojich hejterov.
Kooperativa reaguje na kauzu s vykradnutou prevádzkou influencera: Mrzí nás, ak sa cítite oklamaní Poisťovňa hovorí, že iba chcela upozorniť na riziká, ktoré život prináša.
Bob a Bobek v novej edícii a kúzelnej kampani Harmony “Harmony ponuka, z kúzelného klobúka”, tak znie claim novej kampane Harmony na podporu limitovanej edície produktov Bob a Bobek.
Ako dokázať, že marketing prináša značke reálnu hodnotu? Vytváranie hodnoty je najdôležitejšou úlohou v každom biznise. Marketing tu hrá kľúčovú rolu. Jeho úlohou je vytvárať hodnotu uspokojovaním potrieb ľudí. Vďaka vynikajúcemu marketingovému prístupu bude viac zákazníkov nakupovať viac produktov, častejšie a za vyššiu cenu. A to akcionári chcú.
Tomáš Bezák z Lidlu: Naďalej budeme robiť porovnávaciu reklamu. V zahraničí funguje ešte ostrejšie Tomáš Bezák v podcaste Stratégií OK360° hovorí aj o prešľapoch a chybách, ktoré značka vo svojej slovenskej histórii urobila.
9,5 z 10 zákazníkov je spokojných s Radosťou. Nová kampaň je zo sveta roztlieskavačiek Operátor v appke Radosť tomto roku oslávi už štvrté výročie. Predstavuje novú mediálnu kampaň, ktorú postavil na spokojnosti zákazníkov.
Nová kampaň ČSOB vznikla aj v spolupráci so študentkami Kampaň vznikla v spolupráci s reklamnou agentúrou MUW Saatchi & Saatchi a študentmi z Katedry marketingovej komunikácie Univerzity Komenského.
ADMA otvorila prijímací proces – Uchádzajte sa o členstvo v asociácii Asociácia digitálnych marketingových agentúr už po 11. raz pozýva nových členov, aby sa pridali do zoskupenia TOP domácich digitálnych agentúr.
Nová reality show: Kaufland za zdravú výživu je už online! Kampaň je z dielne THIS IS LOCCO, produkčne zastrešovali Revers s režisérom Petrom Dvořákom.
AI: Najdôležitejšie nástroje, ich silné a slabé stránky Tento výrok počítačového vedca Larryho Teslera možno vnímať minimálne dvojzmyselne a pomerne presne vystihuje ambivalentný postoj reklamnej brandže k AI nástrojom.
Poznáme shortlisty Young Lions 2024 Porota rozhodla. Vo finále zabojuje o "dovolenku" v Cannes 38 prác.
V Zaraguze vzniklo hnutie PeriodGirlz!, ktoré bojuje za možnosť homeoffice či sickdays pre ženy počas menštruácie Do iniciatívy, ktorá sa snaží zlepšovať podmienky v práci pre ženy počas svojich citlivých dní, sa už zapojili slovenské firmy ako Eyerim, Websupport, Refresher, Risoto Design, Aurius, alebo združenie InTyMyta.
Orange prichádza s novou hokejovou kampaňou s hviezdou Mariánom Hossom Za kampaňou s heslom "Už 18 rokov podporuje všetky generácie slovenského hokeja" stojí agentúra MADE BY VACULIK.
Matej Valo z Teórie kreativity: Najviac nás brzdí odvaha riskovať a imposter syndróm Ako pristupovať k vzdelávaniu a naštartovať kreativitu? Aj o tom hovorí známy kreatívec v podcaste Stratégií.
E-commerce si s PPC (ne)vystačí. Čo si vyžaduje zmena správania spotrebiteľov a inovácie? V dobe rýchlo sa meniacich obchodných príležitostí je potrebné udržať krok aj v oblasti e-commerce.