StoryEditor

Nová reality show: Kaufland za zdravú výživu je už online!

16.04.2024, 11:21
Autor:
redred

Kampaň je z dielne THIS IS LOCCO, produkčne zastrešovali Revers s režisérom Petrom Dvořákom.

Má byť jedlo predovšetkým zdravé alebo hlavne chutné? Túto otázku sa pýta Kaufland v upútavke na novú show. Správnu odpoveď sa dozviete hneď: oboje – zdravé aj chutné. Strava totiž má byť pestrá a vyvážená. A presne to sa snaží Kaufland ľuďom odkomunikovať aj v prvej vlastnej reality show.

„Keďže sme predajca potravín a denne k nám chodí nakupovať veľké množstvo zákazníkov, máme tak jedinečnú možnosti ich upozorniť na to, prečo je pestrá a vyvážená strava dôležitá. Len keď sa pozrieme na posledné štatistiky, podľa Slovenskej obezitologickej asociácie trpí nadváhou alebo obezitou šesť z desiatich Slovákov a Sloveniek. Preto sme sa rozhodli tento rok zamerať marketingovú komunikáciu aj na tému zdravej výživy a sme radi, že This is Locco prišlo s myšlienkou reality show. Veríme, že prostredníctvom nej dokážeme priblížiť širokej verejnosti odborné a nezáživné témy laicky a jednoducho“, hovorí Lucia Vargová, vedúca úseku Corporate Affairs v spoločnosti Kaufland Slovenska republika.

Vyváženosti zostal Kaufland verný aj pri výbere ambasádorov. Tvárami show sú gurmán Strýco Filip a výživológ Martin “Docent”, ktorí symbolizujú spojenie chuti a zdravia, sekunduje im známy šéfkuchár Martin Záhumenský. Práve vzájomné doťahovačky Strýca a Docenta sú hlavnou “atrakciou” show.

Každá epizóda má aj špeciálneho hosťa z radov známych osobností či influencerov. Jeho úlohou je nakúpiť v Kauflande podľa stanoveného zadania za výdatného komentovania Strýca a Docenta a následne pripraviť jedlo s pomocou Martina Záhumenského. Nebude to však jednoduché – účastníkom bude nakupovanie komplikovať znevýhodnenie, ktoré si vyberú z “koláčika nešťastia”, len trojminútový čas na premyslenie nákupu či na mieru šitý záťažový test. Dokopy vznikne 8 epizód, vždy na inú tému.

image

Kaufland za zdravú výživu

“Naším primárnym poslaním je ľudí edukovať o zdravej výžive, podať im čo najviac informácií v ľahko stráviteľnej forme a tak posilniť spojenie Kauflandu a zdravej výživy. Reality show je dlhší formát, ktorý nám pri dobrej dramaturgii ponúka ideálny mix zábavy a náučného contentu,” hovorí Juraj Kováč, Creative & Strategy Director, THIS IS LOCCO. “Znie to jednoducho, ale namiešať tento pomer tak, aby bol pre diváka pútavý a nestihol ho nudiť, chcelo hodiny brainstormingov, spolupracovali sme dokonca aj s dramaturgom. Naším cieľom bolo vytvoriť skutočnú fungujúcu reality show, ktorú si ľudia obľúbia a budú sa tešiť na každý nový diel. A popritom sa všeličo naučia o zdravej výžive, ktorú si vedia nakúpiť aj v Kauflande,” dodáva Martin Polakovič, Associate Creative Director z THIS IS LOCCO.

Hosťom alebo hostkou každej epizódy je vždy iná známa osobnosť, influencer či influencerka. Nie sú to food blogeri ani kuchári, práve naopak, úmyslom je ukázať ľudí, ktorých poznáme, v netradičnej úlohe. “Nechceli sme vytvoriť show o profi varení, ale ukázať bežnú skúsenosť pri nakupovaní. Všetci robíme na nákupoch aj chyby a ľudia, ktorých poznáme z filmu či Instagramu, nie sú žiadna výnimka. A na chybách sa predsa najlepšie učíme,” hovorí Martin Polakovič. “Nakoniec, na prípadné prešľapy rád upozorní Docent, ktorý v show plní úlohu odborníka.”

 

Upútavka a prvá epizóda, v ktorej hosťujú youtuber Selassie s priateľkou Lucy, sú už online na sociálnych sieťach Kauflandu. Po tejto časti sa môžeme tešiť na herečku Nataliu Germani.

Kaufland za zdravú výživu

Vizitka:

Klient: Kaufland Slovensko

Agentúra: THIS IS LOCCO

Creative director: Juraj Kováč, Martin Polakovič

Strategy director: Juraj Kováč

Copywriter: Martin Polakovič, Adela Holubčíková, Juliana Odziomková

Art director: Juraj Sapara, Martin “Larry” Jaňák

Account manager: Michal Ružica, Diana Hromeková

Produkcia: Revers Films

Réžia: Petr Dvořák

Dramaturgia: Peter Barnáš

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. apríl 2024 11:21