StoryEditor

Bob a Bobek v novej edícii a kúzelnej kampani Harmony

18.04.2024, 16:04
Autor:
redred

“Harmony ponuka, z kúzelného klobúka”, tak znie claim novej kampane Harmony na podporu limitovanej edície produktov Bob a Bobek.

Produktový dizajn aj kampaň vytvorila dlhoročná agentúra Harmony, Elite/Monday Lovers. 

Celá kampaň je podpornou aktivitou novej limitovanej edície produktov s vizualitou postavičiek známej českej rozprávky Bob a Bobek. Práve králiky z klobúka, Bob a Bobek, sú aj maskotom blížiacich sa MS v ľadovom hokeji v Česku a udomácnili sa aj na obaloch produktov Harmony u nás na Slovensku, aj v Českej republike. 

Kampaň k produktom je spustená rovnako v oboch krajinách. Odštartovala online spotom a komunikáciou na sociálnych sieťach. Postupne bude doplnená taktickými formátmi, contentom, súťažami a komunikáciou cez influencerov. Trvať bude približne dva mesiace. 

Viktória Takáčová, Brand Manager Harmony ku kampani povedala: “V Harmony sme sa rozhodli, že využijeme naplno lokálny potenciál našej značky a spojíme sily s obľúbenými animovanými postavičkami Bob a Bobek, ktorý sa v Čechách a na Slovensku stále tešia veľkej obľube nielen u detí, ale vďaka spomienkovému optimizmu aj u ich rodičov. Naša špeciálna limitovaná edícia s fandiacimi králikmi Bob a Bobek na obaloch obsahuje najpredávanejšie formáty toaletného papiera, kozmetických utierok a vreckoviek vyrábaných v Harmanci. Produkty majú nielen špeciálny dizajn, ale zachovávajú si aj vysokú kvalitu s dôrazom na životné prostredie.  

Na kúzlení a magických okamihoch sme postavili aj celú našu kampaň k tejto limitovanej edícii. Kampaň vás zavedie do sveta mágie a jednoduchých kúziel, kde Bob a Bobek pomôžu zúfalým rodičom predvádzať kúzla na detskej oslave.“

"Pri tejto kampani sme si poriadne “šliapli na plynový pedál”, keďže timing sme mali netradične krátky. Napriek tomu som názoru, že sa nám opäť podarilo spoločne s dievčatami v Harmony vytvoriť nádhernú edíciu produktov, ktorá sa bude v regáloch predajcov doslova vynímať. Verím, že ju ocení staršia i mladšia cieľovka, pretože Bob a Bobek sú nám asi väčšine blízki. 

image

Bob a Bobek v kampani pre HARMONY.

Samotná kampaň a hlavne teda online spot sme kreovali tak, aby sme sa vyhli hokejovej tematike, lebo tej bude v najbližších týždňoch neúrekom a nechceli sme zapadnúť medzi silnejšie nasadenými reklamami. Preto sme s Bobom a Bobkom ostali v “svete Harmony”, ktoré je blízke rodinnému zázemiu a bežným životným situáciám. Touto cestou by som sa chcel poďakovať celému Elite tímu, ktorý na projekte pracoval, produkcii Playground 13 s Martinom Marčekom, Harmoňáčkam a rovnako českému BoBa Studiu, ktoré nám do spotu vytvorilo perfektné animácie Boba a Bobka,” doplnil za agentúru Marián Hlinka, Client Service Director/Partner z Elite/ML.  

image

Bob a Bobek v kampani pre HARMONY.

Vizitka kampane

Klient: Harmony: Katarína Tokárová, Viktória Takáčová, Lucia Hubináková, Veronika Kalinová

Agentúra: Elite/Monday Lovers

Strategy Director: Peter Šurín

Art Director: Juraj Vačko 

Creative Director: Slavomír Artim

Copywriter: Denisa Szabová

Graphic Designer: Marek Hanko, Filip Bíly

Account Manager: Kristína Jambrovič, Samuel Hudec

Account Director: Marián Hlinka

Social Media Manager: Kitti Pastoreková, Thalia Earl 

Web Developer: Martin Čačík

Produkcia: Playground 13

Produkčný tím: Kristína Kijacová, Ďuro Darida

Režisér: Martin Marček

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 16:04