PPC Teamleader
Invelity
AI preniká raketovou rýchlosťou do všetkých oblastí digitálneho marketingu, PPC nevynímajúc. Smart bidding a automatizované kampane ako Performance Max a Advantage+ ovládli reklamné systémy. V rámci Google kampaní je možné priamo pri setupe reklamy využiť generovanie textového či vizuálneho obsahu pomocu Google AI. Automatizácia minimalizuje najmä čas potrebný na optimalizáciu kampaní a tým transformuje rolu PPC špecialistov – z „klikačov“ sa stávajú biznis konzultanti, ktorí sa musia nad kampaňami zamýšľať v širšom kontexte.
Laura Dóci
Activation Lead
GroupM Nexus
Pod vplyvom inovácií, najmä umelej inteligencie (AI), sa obsah stáva personalizovanejším, dynamickejším a viac orientovaným na používateľa. LLM nástroje umožňujú automatizovanú tvorbu textov a DCO zase kreatív prispôsobených konkrétnemu publiku, zatiaľ čo interaktívne formáty ako AR/VR zlepšujú zákaznícky zážitok. PPC bidding prechádza revolúciou vďaka smart bidding a automatizovaným stratégiám a platformy už dokážu predpovedať pravdepodobnosť konverzie a na základe toho upraviť bidding, čo vedie k efektívnejšiemu využitiu rozpočtu. V e-commerce inovácie prinášajú pokročilé odporúčacie algoritmy, chatboty, voice search a voice shopping a social commerce, čím skracujú cestu zákazníka k nákupu a zvyšujú konverzie. Medzi nástroje, ktoré razantne zlepšili výkon digitálnych kampaní, patria nástroje ako Kenshoo na správu biddingu naprieč platformami, ale aj tooly ako Octra a Grasp na check nastavení kampaní, real time alerts a aj kontrolu názvoslovia na reportingové účely, čo zvyšuje celkovú efektivitu.
Marcel Milo
CEO
GROOW
Automatizácia a personalizácia zásadne menia prístup marketérov. Najkrajším príkladom sú kampane Google Performance Max s AI biddingom ktoré sú pre nás tak trochu black-box. Totiž nikto úplne presne nevie, čo sa v ich vnútri presne deje. Preto sú veľmi dôležité vstupy ako databázy, či používateľské, alebo produktové, ale, samozrejme, aj jednotlivé reklamné assety. Dnes rozhoduje schopnosť rýchlej optimalizácie pomocou dát a AI, ktorá marketérom umožňuje efektívnejšie reagovať na správanie zákazníkov.
Adam HalaganVisibility
Bidding a prístup k obsahu sa vplyvom automat...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.