Je práca v reklame stále atraktívnou či už pre mladých ľudí, ktorí vstupujú na trh práce, alebo aj pre seniornejších odborníkov?
Ako hľadáte ľudí do agentúr, ktoré spadajú pod komunikačnú skupinu SO.loud? O aké typy máte prioritne záujem?
Ktoré profesie sa ukazujú ako najviac nedostatkové?
Dalo by sa povedať, že sú to MID pozície. Tie sú zväčša najžiadanejšie. Človek už má nejakú prax, no nie je ešte úplne seniorný, respektíve aktuálne nehľadá seniornú pozíciu. Tým, že sú najžiadanejšie, je takýchto ľudí najmenej a najťažšie sa obsadzujú.
Hľadáte ľudí po vlastnej linke alebo vám stále fungujú aj klasické kanály, ako sú napríklad inzertné portály?
Vždy ideme primárne po našich kontaktoch a referenciách. Ak sme tam neúspešní, využívame pracovné portály ako Pretlak a Profesia. Máme s nimi dobré skúsenosti.
Deje sa dnes v rámci agentúr veľké „nakupovanie“ od konkurencie? Aké sú výhody alebo nevýhody takýchto „nákupov“ pracovnej sily?
Toto štandardne nerobíme, ani veľmi nechceme. Záleží nám na kvalitných a férových medziagentúrnych vzťahoch. A úprimne si myslím, že pri „nákupoch“ u konkurencie si tiež vieme byť vzáj...
Zostáva vám 85% na dočítanie.