Základnou hodnotou každej firmy, obzvlášť tej z maloobchodu, sú zamestnanci.
StoryEditor

V Lidl je každý zamestnanec hviezdou. Vážime si vás rovnako“, odkazuje obchodný reťazec

27.03.2025, 10:09
Autor:
redred

Základnou hodnotou každej firmy, obzvlášť tej z maloobchodu, sú zamestnanci. Pre Lidl však nejde iba o prázdne klišé, ale dlhodobé poznanie a záväzok súčasne.

Lidl je hrdý na fakt, že dlhodobo patrí medzi najlepších zamestnávateľov na Slovensku, čo potvrdzujú aj opakovane získané ocenenia.  Potvrdzujú to aj ocenenia TOP EMPLOYER a Najzamestnávateľ. 

image

Lidl postavil pred fotoaparát a kameru svojich zamestnancov.

„Tieto ocenenia potvrdzujú, že v centre našej pozornosti sú ľudia. Sú dôkazom, že cesta, ktorú sme si zvolili má naozaj zmysel. Zároveň sú pre nás motiváciou posúvať sa vpred a byť tak ešte atraktívnejším zamestnávateľom. Aj naďalej budeme pracovať na tom, aby sme pre naše zamestnankyne a našich zamestnancov boli jednoznačnou prvou voľbou," povedala Judit Dulin, konateľka pre rezort ľudských zdrojov Lidl Slovenská republika.

image

V kampani „Vážime si vás rovnako“, LIDL ukazuje, že silou diskontu je tím, ktorý ho tvorí.

Rozdáva podpisy na všetky strany, ale filmová hviezda to nie je

Vo svojej najnovšej employer brandingovej kampani postavil pred fotoaparát a kameru svojich zamestnancov, ktorí sa predstavia ako  hviezdy Lidl – rapperka, programátor, DJ, športovkyňa a samozrejme aj filmová hviezda.

Lidl vo svojej novej kampani dokazuje, že tento diskontný reťazec nie je len o produktoch na pultoch, ktoré sú dostupné každý deň za nízke ceny, ale je to práve #teamlidl, ktorý zákaznícke zážitky výnimočnými. Preto sú aj zamestnanci diskontu pravidelne tvárami kreatívnych kampaní na podporu zamestnávateľskej značky.

Pamätá si množstvo kódov, ale programátor to nie je

image

Fotenie prebiehalo počas jedného dňa v predajni a v logistickom centre v Seredi.

Fotenie prebiehalo počas jedného dňa v predajni a v logistickom centre v Seredi. Počas neho boli využité rôzne rekvizity, špeciálne osvetlenie alebo unikátny make-up, aby boli vytvorené jedinečné zábery.

„Ďakujem veľmi pekne za príležitosť, vždy som sa chcela zúčastniť takéhoto fotenia, aby som mohla byť tvárou pre Lidl v nejakom článku, kampani. Takže veľmi pekne ďakujem a do budúcna určite so mnou kľudne rátajte, budem rada,“ hodnotí svoje prvé pôsobenie pred kamerou Natália Tóthová z centrály.

Nadšenie neskrýva ani Peter Novák z filiálky Lidl Vajnory: „Fotenie bolo príjemné, bola sranda. Produkciu tvorili príjemní ľudia, dobre sa s nimi pracovalo, presne mi ukázali, čo mám robiť, potom to celé dotvárali, bolo to veľmi fajn.“

image

Základnou hodnotou každej firmy, obzvlášť tej z maloobchodu, sú zamestnanci.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. marec 2025 10:38