Po kvalitatívne diétnejšom februárovom hodnotení nás čakal z môjho pohľadu celkom výživný mesiac a viacero prác si zaslúžilo vyložene pochvalné komentáre naprieč celou porotou. Takmer každá kategória priniesla aspoň jednu dobrú prácu, čo bola príjemná zmena. Zároveň bolo minimum prác, pri ktorých sa krútilo hlavami a ponúkala sa otázka: „Prečo toto prihlásili?“
Mojím miláčikom hodnotenia a nedávno aj môjho social feedu bola práca Mannchaaftu SND je svetové. Nápad, copy, artdirection, všetko za mňa svetové. V rámci diskusie bola tiež ocenená spolupráca dvoch konkurenčných agentúr pri tejto práci, čo len podčiarklo jej výnimočnosť a stala sa prácou mesiaca.
Veľa otvorených očí na tvári Roba Rotha od oh my DOT pre Cinematik festival zaujalo premysleným vizuálom prepojeným s témou festivalu a hlavne dokonale trafeným insightom. Takže dve najlepšie hodnotené práce mesiaca boli spojené s kultúrou. Náhoda? Odchod zo samoty od MUW pre Ligu pre seniorov uzatvárali moju top 3.
Pri tejto práci vzplanula krátka diskusia o tancovaní na hrane príliš čierneho humoru a zhodli sme sa, že to MUW s klientom zvládli umne a s vkusom. Fungovalo to veľmi pekne naprieč všetkými formátmi, či už ako video, vizuál a aj audio, čo je skôr výnimkou.
Rád by som spomenul ešte niekoľko prác, no už nie je priestor... Bolo to naozaj vydarené kolo.