Práca v reklame si vyžaduje, okrem iného, byť forever young. Prirodzene je ľahšie byť young, keď na to máte vek. Povedzme do tridsať rokov. Potom to už chce viac úsilia. Do tridsiatky má človek prirodzene energiu a chuť baviť sa, robiť veci len tak, súťažiť, hrať sa a prípadne aj prehrať. Všetko je výzva a každá výzva skúsenosť. Presne tak sme brali, s dizajnérom Mišom Gabrišom, možnosť prihlásiť sa do súťaže Young Lions v roku 2003.
O spustení registrácie v kategórii DESIGN sa ešte rozhoduje a budeme o nej informovať dostatočne včas.
Tímy musia byť zložené z profesionálov do 30 rokov (narodení 23. júna 1992 a neskôr).
Víťazi dostanú možnosť prezentovať svoje schopnosti priamo vo svetovej konkurencii Young Lions Competetion 2023 v Cannes.
Organizátorom súťaže Young Lions Slovakia je spoločnosť Ad Awards Association, s.r.o., ktorá je reprezentantom prestížneho reklamného festivalu Cannes Lions na Slovensku, Klub reklamných agentúr Slovenska, ADC Slovakia a odborný mesačník Stratégie.
Partneri jednotlivých kategórií:
Digital - Asociácia mediálnych agentúr (AMA)
Media - Telekom
PR - Slovenská sporiteľňa
Print - Heineken Slovensko
FILM: BRATISLAVA TOURIST BOARD
MARKETERS: TV JOJ
Mediálni partneri súťaže:
Pretlak
StartitUp
Shutterstock