Finančná správa (FS) reaguje na zvýšený záujem o informácie k podávaniu daňových priznaní. Úradné hodiny jej call centra budú predĺžené a 2. apríla budú zamestnanci k dispozícii až do polnoci. Informoval o tom v piatok Radoslav Kozák z komunikačného oddelenia FS.
Call centrum bude v pondelok 25. marca a v utorok 26. marca k dispozícii od 16.00 h do 19.00 h. Technická podpora bude pritom v pondelky 25. marca a 1.apríla fungovať až do polnoci.
"Finančná správa vyzýva svojich klientov, aby boli trpezliví, nápor je enormný, pracovníci sa snažia vybaviť každého v čo najkratšom čase. Iba na otázky z oblasti technickej podpory pri elektronickom podávaní dokumentov naši zamestnanci vybavili za tri marcové týždne vyše 7100 podaní," uviedla Finančná správa.
Daňovníci sa najviac zaujímajú o spôsob uplatnenia si bonusov na deti, ako aj bonusov zo zvýšenej splátky úrokov na bývanie. Veľký záujem je aj o informácie o dani z príjmov fyzických osôb, kde call centrum vybavilo viac ako 6 700 otázok.
Stúpa tiež záujem o tému príjmov zo zamestnania. Celkovo call centrum za prvé tri mesiace tohto roka vybavilo vyše 63-tisíc daňovníkov.