Na železnice sa v oblasti dopravy upriamuje čoraz väčšia pozornosť. Dôvodom je aj Európska únia a jej akcent na zelenú infraštruktúru.
Investície do koľají však nezvyšuje len Brusel, ale aj štát. Dotácie pre firmu, ktorá spravuje trate, sú každý rok vyššie. Vlani boli na rekordnej úrovni 452 miliónov eur.
Železnice Slovenskej republiky nedávno zverejnili svoju výročnú správu, v ktorej opisujú, akými zmenami firma prechádza, s čím sa museli vyrovnať v minulom roku a na čo sa míňajú milióny od daňových poplatníkov.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 91% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-03-30 22:00:00 - Feat.: 0 - Title: Slovenské železnice v roku 2025 stavajú na inovácii, komforte a spokojnosti cestujúcich
02 - Modified: 2025-03-27 14:30:00 - Feat.: 0 - Title: Železnice upravujú predaj cestovných lístkov a zavádzajú ďalšie zmeny
03 - Modified: 2025-04-15 11:02:43 - Feat.: 0 - Title: Nové ceny lístkov a poplatky pri ich kúpe na stanici: čo treba vedieť o zmenách pri ceste vlakom?
01 - Modified: 2025-04-15 07:22:22 - Feat.: - Title: Polícia vykonala akciu Týždeň prevencie na železnici, odhalila stovky priestupkov
02 - Modified: 2025-04-15 11:02:43 - Feat.: - Title: Nové ceny lístkov a poplatky pri ich kúpe na stanici: čo treba vedieť o zmenách pri ceste vlakom?
03 - Modified: 2025-04-14 06:55:37 - Feat.: - Title: Štátne Cargo má za sebou najhorší rok. Slabé výsledky spôsobil najmä úpadok v kľúčovom sektore
04 - Modified: 2025-04-11 09:08:41 - Feat.: - Title: Polícia chce prostredníctvom akcie Týždeň prevencie na železnici zabezpečiť lepšiu ochranu cestujúcich
05 - Modified: 2025-04-08 17:34:55 - Feat.: - Title: Plánované zavedenie minimálneho cestovného na železniciach sa netýka seniorov, reaguje Rážov rezort