Darilo sa Pečie celé Slovensko a a vystrelilo aj Možné je všetko.
StoryEditor

Nezastaviteľné Pečie celé Slovensko ovládlo víkend, vystrelilo Možné je všetko

30.10.2023, 13:39

Počas víkendových dní zabral aj podvečer s Novým bývaním, či poobedné Na telo a Svetový pohár v zjazdovom lyžovaní s našou Petrou Vlhovou.

Už tretí týždeň po sebe dokazuje pekárska šou na RTVS, že divákov stale výrazne baví. Svojej konkurencii na komerčných staniciach ako farmárskemu duelu a talentovej šou na Jojke sa výrazne vzďaluje. Včerajšia epizóda Pečie celé Slovensko si znovu podmanila nedeľné vysielanie.

image

Pečie celé Slovensko.

Včerajšia piata časť tretieho ročníka sa stala najsledovanejším nespravodajským víkendovým programom v univerzálnej cieľovej skupine. V komerčnom publiku si víkendové prvenstvo uchmatla sobotná markizácka zábavná šou Možné je všetko.  

V komerčnej cieľovej skupine 12 až 54-ročných divákov, na ktorej výsledky sa opierajú komerčné stanice pri pradaji reklamy, si Pečie celé Slovensko včera vypieklo víťazný rating 7,4 percenta a podiel na trhu 22,3 percenta. Šou Česko Slovensko má talent dosiahla rating 5,1 percenta, čím získala 16,7 percentný trhový podiel. Farmársky duel medzi Denisom a Nikou uhral rating 4,8 percenta a podielom na trhu preskočil aj Talent, keď si pripísal podiel na trhu rovných 17 percent.

image

Česko Slovensko má talent.

V univerzálnej cieľovej skupine všetkých divákov nad 12 rokov, teda v ktorej sú zarátaní aj diváci starší ako 54 rokov, bol medzi programami ešte výraznejší rodiel. Sladká šou, ktorej včerajšia epizóda sa niesla v duchu pečenia dobrôt pre deti, si celkovo pozrelo 447 tísíc divákov starších ako 12 rokov. I keď ide o 42 tisícový medzitýždňový prepad divákov, Pečie celé Slovensko si aj tak hravo poradilo s konkurenciou. Šou Česko Slovensko má talent bolo zvedavých 317 tisíc divákov a Farmu si pozrelo 277 tisícové publikum.

Počas víkendu sa darilo aj iným programom. V sobotu večer vystrelila zábavná šou Možné je všetko na Markíze, keď v komerčnom publiku okupuje sobotnú najvyššiu priečku v rebríčku sledovanosti. Predbehla tak aj sobotnajšie spravodajské programy. Možné je všetko dosiahlo rating 7,8 percenta a podielom na trhu sa dostala až na 25,7 percenta. To zmenaná, že v sobotu túto šou pozeral každý štvrtý televízny divák vo veku 12 až 54 rokov.

image

Možno je všetko.

Na RTVS večer vysielali Záhady tela, ktorým sa viac darí v univerzálnom publiku. V komerčnom publiku získali rating len 3,9 percenta a podielom na trhu išli na 12,3 percenta. Jojka vysielala film G.I Joe: Snake eyes, s ktorým uhrala totožný rating ako Záhady tela a podielom na trhu išla ale na 14,3 percenta.

V univerzálnej cieľovej skupine všetkých divákov nad 12 rokov sa viac darilo Záhadám tela, ktoré si celkovo pozrelo 387 tisíc divákov nad 12 rokov, no Možné je všetko šou RTVS výrazne doháňalo. Sledovanosť malo 363 tisíc divákov. Kým minulý týždeň oba programy delilo od seba 48 tisíc divákov, pri včerajšej episode bol rozdiel už len 24 tisíc sledujúcich. Akčný film na Jojke si zaplo 182 tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

image

Pálenčár vymienil v Novom bývaní na stolička Martina Čapa.

V nedeľu vystrelila podvečerné Nové bývanie, v ktorom tentoraz hľadali rodinné domy v okolí Nitry. Relácia s moderátorom Vladom Voštinárom si uchmatla v komerčnom publiku 6,2 percentný rating a podiel na trhu 23,4 percenta. V univerzálnej cieľovej skupine všetkých divákov nad 12 rokov sledovalo program o hľadaní ideálneho bývania 434 tisíc divákov. Čo je viac ako mali niektoré víkendové programy počas prime-timeu.        

image

Na snímke slovenská lyžiarka Petra Vlhová sa usmieva v cieli z tretieho miesta v obrovskom slalome Svetového pohára v rakúskom Söldene v sobotu 28. októbra 2023. FOTO TASR - Martin Baumann

TASR
V nedeľné popoludnie priniesla Markíza tradičné politickú diskusiu Na telo. Znovu viedla nad zvyšnými nedeľnými politickými reláciami. V komerčnej cieľovej skupine si pripísala rating 4,8 percenta a podielom na trhu sa dostala až na proveň 25,7 percenta. Celkovo sledovalo diskusiu ood jednej popoludní 354 tisíc divákov vo veku and 12 rokov.

V sobotu popoludní sa zas darilo športovému kanálu RTVS, ktorý ponúkol prvé kolo Svetového pohára v zjazdovom lyžovaní, kde v obrovskom slalome v rakúskom Söldene skončila Petra Vlhová na tretom mieste. Verejnoprávnej televízii to vynieslo v komerčnej cieľovej skupine o jednej popoludní rating rovné 3 percentá a podiel na trhu až 22,8 percenta. Celkovo sledovalo počínanie našej najúspešnejšej ležiarky 210 tisíc divákov starších ako 12 rokov.  

image

Na telo.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. máj 2024 02:13