StoryEditor

Pečie celé Slovensko znovu vo výraznom šprinte, stalo sa programom víkendu

23.10.2023, 16:31
Autor:
michmich

Tretia séria televíznej súťažnej šou naberá na sile. Medzitýždenne zaznamenala nárast sledovanosti o takmer 30 tisíc divákov a útočí na magickú hranicu – pol milióna divákov.

Priniesť tento rok tretie pokračovanie úspešného formátu Pečie celé Slovensko sa znovu ukazuje pre verejnoprávneho vysielateľa ako veľmi úspešný ťah na bránku. A pritom hrozilo, že tento rok sa  pekárskej šou ani nedočkáme.

image

Pečie celé SLovensko.

RTVS bola celý rok v nepríjemnej situácii, keď netušila, s akým rozpočtom môže na celý počítať a či bude mať financie na to, aby priniesla najúspešnejší hit posledných dvoch rokov – Pečie celé Slovensko. To, že sa aj v ťažkej situácii rozhodla, že pekársku šou prinesie, jej vďační diváci vracajú záujmom o šou.

Odliv divákov jej nespôsobil ani fakt, že sa televízia znovu rozhodla zariskoval a šou nepriniesla od začiatku jesennej vysielacej štruktúry. Tak ako po minulé roky, aj teraz naplánovala začiatok na október a bude šou vysielať  až do vianočných sviatkov.

Kým prvé dva diely sa ešte trochu hľadali a v oboch podstatných cieľových skupinách držali krok s jojkárskou šou Česko Slovensko má talent, tak od minulého týždňa sa medzi oboma šou začali poriadne otvárať nožnice. Pečie celé Slovensko naskočilo na šprintérsky televízny maratón.

image

Česko Slovensko má talent.

A rybník konkurencii vypiekla šou aj štvrtou epizódou, keď Talent a Farmu výrazne nechala v závese. Dokonca sa stalo Pečie celé Slovensko v komerčnom publiku nespravodajským víťazom celého víkendu a v univerzálnej cieľovke zdolalo aj spravodajstvo a vyskočilo celkovo na najvyššiu priečku víkendu.

Štvrtá epizóda premiérovej 3. série divácky obľúbenej šou  dosiahla v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 rokov rating 7,7 percenta a podielom na trhu sa vyšplhala na 21,8 percenta. Jej priama konkurencia na komerčných staniciach výrazne zaostala.

Program Česko Slovensko má talent na Jojke zaznamenal v rovnakej cieľovej skupine rating 5,9 percenta a trhový podiel uhral na úrovni 17,9 percenta. Farma s duelom na Markíze zaostala s ratingom 4,6 percenta a podielom na trhu 15,8 percenta.

image

Účastníci tohtotýždňového duelu na Farme.

V silnej konkurencii v univerzálnej cieľovej skupiny sledovalo reláciu v nedeľu 22. októbra až 489 tisíc divákov nad 12 rokov, medzitýždenne si polepšila v sledovanosti o takmer 30 tisíc divákov a stala sa absolútne najsledovanejším programom nie len dňa, ale celého víkendu.

Česko Slovensko má talent sledovalo v rovnakej cieľovej skupine 352 tisícové publikum a duel dvoch Farmárov, ktorý z nich sa vráti na statok a ktorý pôjde domov, si pozrelo celkovo 271 tisíc divákov.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. máj 2024 02:39