StoryEditor

Šou Let´s Dance aj tento týždeň top programom víkendu, no stratila časť divákov

13.03.2023, 13:40

V piatok bodovala Mama na prenájom, v sobotu zas Záhady tela a nedeľa už tradične patrila politickým reláciám.

V piatok, aj počas oboch víkendových dní, sa najsledovanejším programom v komerčnej cieľovej skupine divákov medzi 12 až 54 rokov stali Televízne noviny na Markíze. V piatok uhrali vysoký rating 8 percent, v sobotu 7,4 a v nedeľu 8,1 percenta. Podielom na trhu prekročili hranicu 30 percent práve piatkovým vydaním, keď dosiahli 32,3 percenta, v sobotu si pripísali 24,9 a v nedeľu 24,4 percenta.

V univerzálnej cieľovke sledovalo v piatok hlavnú spravodajskú reláciu Markízy 537 tisíc divákov, v sobotu si ju zaplo 494 tisícové publikum a v piatok pozeralo 491 tisíc divákov. V piatok aj sobotu spravodajskému formátu počet všetkých divákov nad 12 rokov pri obrazovkách vybojoval aj titul najsledovanejšieho programu dňa v univerzálnej cieľovke, v nedeľu ju predbehla len tanečná šou Let´s Dance.  

image

Mama na prenájom.

Naj Mama na prenájom a Večer sme najviac milovali Slovensko

Ak dáme spravodajské programy bokom, tak v piatok sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa v oboch podstatných cieľových skupinách (komerčnej s divákmi medzi 12-54 rokov a aj univerzálnej, v ktorej sú zarátaní aj starší diváci, teda všetci diváci nad 12 rokov) podvečerný rodinný seriál Mama na prenájom.  

Seriál s ratingom 7,7 percenta a podielom na trhu 30,2 percenta nechal konkurenciu za sebou.  Bez servítky uhrala rating 5,7 percenta a podiel na trhu 33,9 per...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 00:15