Každá postava CANS CREW zastáva špecifickú rolu, ktorá odráža realitu startupového života v CANS.
StoryEditor

CANS uvádza CANS CREW: Hlavnú úlohu preberajú animovaní ambasádori

14.04.2025, 09:54
Autor:
lezlez

CANS CREW je partia animovaných postáv, ktoré nielen rozprávajú príbeh značky, ale preberajú rolu ich hlavných ambasádorov.

K brand kampani, ktorá predstaví prvý charakter a zaháji príbeh značky CANS, je pripravené video, ktoré sa stane kľúčovým spúšťačom marketingových aktivít naprieč celým marketingovým mixom.

Oživenie značky

‚‚Nejde o zmenu vizuálnej identity, ale o rozšírenie o dlhodobý prvok, s ktorým môžu ľudia nadviazať vzťah a cez ktorý môžeme lepšie komunikovať našu brand message. Značky, ktoré prežijú desaťročia, stoja na silných príbehoch,” hovorí Jan Rambousek, spoluzakladateľ a kreatívny riaditeľ CANS.

Každá postava CANS CREW zastáva špecifickú rolu, ktorá odráža realitu startupového života v CANS. 

image

Bruce je silný obor s veľkým srdcom a zodpovednosťou za výrobu a logistiku.

image

Emily je špecialistka na komunikáciu, správu sociálnych sietí a neporiadok v tabuľkách.

image

Flex je samozvaný ambasádor značky a športovec.

image

Milovaný mopslík Brucea Karl.

image

Bruce a Karl

‚‚Postavy sme v podstate my sami. Každá prechádza startupovým životom, od výroby a logistiku až po uvedenie nových produktov na trh. Miesto tradičnej reklamy sme sa rozhodli ísť cestou animovaného príbehu,” dodáva Rambousek. Zákulisie kreatívneho procesu a vízia Tvorba postáv prebiehala behom posledných dvoch rokov a obsahovala nezpočet verzií a testovania. Finálna podoba vznikla kombináciou softwaru Cinema 4D, Blender a umelej inteligencie, ktorá pomáha s rychlým konceptovaním.

Namiesto tradičnej reklamy sa značka CANS rozhodla ísť cestou animovaného príbehu.

‚‚AI nám zatiaľ nerieši finálnu produkciu, ale slúži ako inšpirácia a nástroj na rýchle nápady. Akonáhle technológia pokročí, začleníme ju do väčšej škály obsahu,” vysvetľuje Rambousek. ‚‚Našim cieľom je, aby si ľudia prostredníctvom postáv dokázali predstaviť fungovanie firmy, ako je tá naša, a aby sa s našimi postavami stretávali aj na rôznych platformách a podujatiach. Ak sa neskôr stanú súčasťou popkultúry a získajú si vlastných fanúšikov, bude to pre nás úspech.”

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. apríl 2025 09:55