StoryEditor

Influendcérky priniesli silné emócie aj vysokú efektivitu

14.04.2025, 10:08
  • Spoločnosť Orange chcela upozorniť na svoj projekt venovaný digitálnej bezpečnosti beznastrah.online.
  • V spolupráci s agentúrou Made in Vaculík vytvoril kampaň zameranú na rozšírený problém – kyberšikanovanie.
  • Hlavnými hrdinami sa stali mamy známych influenceriek, ktoré si kyberšikanovanie svojich detí prežili na vlastnej koži.
  • Za pár hodín od spustenia na sociálnychsieťach sa kampaň stala virálnou. Návštevnosť stránky beznastrah.online sa zvýšila o 420 %.
  • Efektívnosť kampane ocenila aj odborná verejnosť prestížnym ocenením Zlatá EFFIE.
  • Viac ekonomického a politického spravodajstva nájdete na HNonline.sk.

 

V dnešnej dobe je online svet neoddeliteľnou súčasťou života detí a mladých ľudí a hoci internet prináša veľa benefitov a príležitostí, skrýva v sebe aj množstvo nástrah. V spoločnosti Orange sa téme digitálnej bezpečnosti detí venujú už od roku 2006, prostredníctvom CSR programu beznastrah.online. No aby mohli pomáhať deťom, potrebovali, aby sa o ich projekte dozvedelo čo najviac rodičov. „Chceli sme zdôrazniť dôležitosť ochrany detí v online svete a najmä upozorniť rodičov na riziká, ktorým môže čeliť v podstate každý z nás. Aj keď sa tejto problematike venujeme mnoho rokov, hľadali sme nový kreatívny prístup stvárnenia témy s cieľom zaujať širokú verejnosť,“ približuje Tomáš Palovský, riaditeľ komunikácie a značky spoločnosti Orange Slovensko dôvody vzniku kampane. Okrem celkového zvýšenia povedomia o téme, bolo úlohou kampane pritiahnuť nových návštevníkov na čerstvo redizajnovanú webovú stránku beznastrah.online. Vytvorenie kampane zveril Orange svojej dvornej kreatívnej agentúre Made by Vaculik, s ktorou značka spolupracuje od leta 2023.

Kyberšikana – téma, ktorá vzbudzuje emócie

Prvotné zadanie bolo širšie. Agentúra dostala za úlohu odkomunikovať riziká digitálneho priestoru tak, aby to oslovilo rodičov a prinútilo ich zamyslieť sa nad bezpečnosťou ich detí v online svete. „Pod projekt Beznástrah.online spadajú okrem kyberšikanovania aj témy ako nadmerný screentime, vplyv technológií na mentálne zdravie, hoaxy a dezinformácie či phishing. Museli sme si teda vybrať, ako celú komunikáciu uchopíme a čím to vykopneme,“ opisuje začiatok spolupráce copywriterka Veronika Rybárová. Po úvodných diskusiách sa spoločnosť rozhodla venovať pozornosť kyberšikane a hate speech ako fenoménom, ktoré môžu mať dlhodobé negatívne dôsledky na vývoj a vnútorné prežívanie obetí, ale aj ich najbližších. „Počet prípadov kyberšikanovania aktuálne rapídne stúpa. Zažilo ho až 37 percent detí na Slovensku a neraz sa končí aj tragicky. Keď si ním prechádzate, potrebujete vedieť, že sa máte kam obrátiť, a práve Beznástrah.online môže byť takým starterpackom, ktorý vám pomôže,“ v...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-18 09:46:58 - Feat.: 0 - Title: Juraj Vaculík: Nestálosť reklamy ma stále fascinuje 02 - Modified: 2025-01-07 07:49:31 - Feat.: 0 - Title: Tomáš Palovský: V Orange veríme v dlhodobosť a transparentnosť partnerstiev 03 - Modified: 2024-10-16 14:46:21 - Feat.: 0 - Title: Digital social media: Orange a Made by Vaculik uspeli v ďalšej kategórii 04 - Modified: 2024-10-16 14:25:05 - Feat.: 0 - Title: Online film a video: Krásne spracovanie a silný odkaz, hodnotí porota Influendcérky 05 - Modified: 2025-01-21 09:57:05 - Feat.: 0 - Title: Adam Marčan o Hodnotení reklamy v Stratégiách 2024: Ak by som bol v porote sám, Influendcérky by mali viac cien
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. apríl 2025 10:10