S príchodom novej agentúry Terno rozvinie nový komunikačný koncept. Základným pilierom doterajšej komunikácie bola dobrá lokálna dostupnosť predajní a cenová výhodnosť sortimentu, čo vyjadruje slogan „Našťastie blízko! Našťastie výhodné!“.
KRAJ má rád všetky kraje
„Základom nového vizuálneho štýlu komunikácie je prírodný podklad, ktorý dodáva komunikácii autentický remeselný charakter a jasne vyjadruje, že to najlepšie je z nášho kraja,“ vysvetľuje Peter Vanek, marketingový manažér predajní Terno a KRAJ.
Nové komunikačné koncepty sa premietnu i do oblasti sociálnych médií, v ktorých sa agentúra Effectivity zameria na prirodzenú a interaktívnu komunikáciu so zákazníkmi.
„Naša agentúra má bohaté skúsenosti s retailom a sme radi, že ich môžeme zúročiť pri tak zákaznícky orientovaných značkách ako sú Terno a KRAJ. Budeme viesť nenútený a zábavný dialóg, ktorý posilní vzťah k obom značkám a zároveň prinesie užitočné informácie o produktoch a výhodných ponukách,“ dopĺňa Martin Motáček, kreatívny riaditeľ agentúry Effectivity.