StoryEditor

Terno a KRAJ si vybrali novú kreatívnu agentúru Effectivity

03.04.2025, 11:27
Autor:
michmich

Cieľom ich nového komunikačného konceptu bude efektívnejšie komunikovať s rôznymi segmentami zákazníkov, prehĺbiť s nimi vzťah, a tak flexibilne reagovať na dynamicky meniaci sa trh.

S príchodom novej agentúry Terno rozvinie nový komunikačný koncept. Základným pilierom doterajšej komunikácie bola dobrá lokálna dostupnosť predajní a cenová výhodnosť sortimentu, čo vyjadruje slogan „Našťastie blízko! Našťastie výhodné!“.

„Nová komunikačná stratégia stavia na autentickej komunite, ktorá sa prirodzene formuje okolo každej predajne. V spolupráci s agentúrou Effectivity nadväzujeme na doterajšiu komunikáciu s tým, že Terno i naďalej ostáva vyhľadávaným miestom nielen pre výhodný nákup, ale aj pre budovanie dobrých susedských vzťahov. Cieľom nového komunikačného konceptu je efektívnejšie komunikovať s rôznymi segmentami zákazníkov, prehĺbiť s nimi vzťah, a tak flexibilne reagovať na dynamicky meniaci sa trh,“ hovorí Peter Vanek, marketingový manažér predajní Terno a KRAJ.

image

Terno.

image

Kraj.

KRAJ má rád všetky kraje

KRAJ je dlhodobo synonymom pre kvalitné, čerstvé, chutné a zdravé slovenské potraviny. Okrem poctivých lokálnych potravín ponúka aj široký sortiment produktov pre zákazníkov  s potravinovými intoleranciami a alergiami. Na jeho slogan „Moderné slovenské potraviny“ nadväzuje aj ústredná komunikačná línia. 

„Základom nového vizuálneho štýlu komunikácie je prírodný podklad, ktorý dodáva komunikácii autentický remeselný charakter a jasne vyjadruje, že to najlepšie je z nášho kraja,“ vysvetľuje Peter Vanek, marketingový manažér predajní Terno a KRAJ.

Nové  komunikačné koncepty sa premietnu i do oblasti sociálnych médií, v ktorých sa agentúra Effectivity zameria na prirodzenú a interaktívnu komunikáciu so zákazníkmi.

„Naša agentúra má bohaté skúsenosti s retailom a sme radi, že ich môžeme zúročiť pri tak zákaznícky orientovaných značkách ako sú Terno a KRAJ. Budeme viesť nenútený a zábavný dialóg, ktorý posilní vzťah k obom značkám a zároveň prinesie užitočné informácie o produktoch a výhodných ponukách,“ dopĺňa Martin Motáček, kreatívny riaditeľ agentúry Effectivity.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. apríl 2025 11:56