Celú komunikáciu kampane „Povedz si svoje ÁNO“kreatívne zastrešila reklamná agentúra Mayer/Mccann-Erickson v spolupráci s PR agentúrou PRime time, ktorá sa postarala o media relations a digitálny marketing.
YES jewellery, značka so 40-ročnými skúsenosťami na stredoeurópskom trhu, chce svojimi kampaňami podporovať silu žien a búrať spoločenské stereotypy. Dokázala to aj so svojou predchádzajúcou kampaňou „Jestem kobietą“, ktorá v Poľsku spôsobila veľký ohlas.
Značka YES postupne rozširuje svoju sieť predajní na Slovensku aj v Česku, v ktorých ponúka vlastné kolekcie navrhnuté známymi dizajnérmi. Túto expanziu podporuje aj novou kampaňou, ktorá nadväzuje na uvedomelý prístup značky k ženskej emócii a sebavedomiu.
Sebaláska je nosnou myšlienkou kampane YES jewellery v hlavnej úlohe so speváčkou Celeste Buckingham.
YES jewellery
„V živote väčšiny z nás prichádza moment, kedy sľubujeme svoju lásku, podporu a starostlivosť tomu druhému. Zaviazali sme sa však niekedy milovať a ctiť si aj osobu v zrkadle? Koncept Povedz si svoje áno je manifestáciou sebalásky. Pre inšpiráciu ako milovať samú seba nemusíme chodiť ďaleko. Stačí sa pri texte svadobného sľubu pozrieť do zrkadla a povedať si hlasné a rozhodné YES,“ hovorí art directorka Miroslava “Miya” Hennel Králiková.
Táto myšlienka pochopiteľne potrebovala silnú, inšpiratívnu a uveriteľnú tvár. Keďže kampaň je určená pre slovenský aj český trh, ambasádorka musela byť dostatočne známa v oboch krajinách, no zároveň zosobňovať hodnoty značky YES. Voľba padla na charizmatickú speváčku Celeste Buckingham, ktorá sa stala ambasádorkou kampane. Buckingham si počas svojej cesty k sláve prešla rôznymi skúškami, vďaka ktorým na vlastnej koži spoznala, akú dôležitú rolu hrá pre dnešné ženy myšlienka sebahodnoty.
“Spolupráca so značkou YES ma oslovila hlavne preto, lebo stojí za ženami a jej hodnoty sú mne osobne veľmi blízke. Mám rada, keď je za vecami silný príbeh, ktorý táto kampaň o sebaláske určite má. Nakrúcanie spotu bolo náročné, ale zároveň vzrušujúce. Boli sme v krásnom prostredí na zámku v Tomášove, kde sa jeden deň točilo, druhý fotilo, čiže sme za krátky čas toho stihli celkom dosť. Páči sa mi, že kampaň má silný odkaz pre ženy a je plná emócií a krásnych šperkov,” prezradila s úsmevom Celeste Buckingham.
Sebaláska je nosnou myšlienkou kampane YES jewellery v hlavnej úlohe so speváčkou Celeste Buckingham.
YES jewellery
Ku kampani a vzájomnej spolupráci sa vyjadrila aj Justyna Lach, marketingová riaditeľka YES jewellery: „Kreatívne koncepty od agentúry Mayer/McCann-Erickson nás hneď na začiatku veľmi milo prekvapili. Chceli sme ísť cestou našej poľskej kampane s rýdzo ženskou témou, ktorá by ale rezonovala na Slovensku aj v Česku. Práve preto nás idea sebalásky zaujala najviac. Nesie v sebe totiž odvážne, no zároveň emotívne posolstvo pre moderné ženy, ktoré chceme našou komunikáciou osloviť. Spolupráca s oboma agentúrami Mayer/McCann-Erickson a PRime time prebieha hladko a už teraz sa tešíme, aké témy spoločne prinesieme slovenským a českým ženám počas ďalšej spolupráce.“
Imidžová časť kampane odštartovala koncom minulého roka. Jej taktická časť s akciovými ponukami bude prebiehať počas celého roka 2025 v predajniach YES, online, social a printových médiách.
Sebaláska je nosnou myšlienkou kampane YES jewellery v hlavnej úlohe so speváčkou Celeste Buckingham.