StoryEditor

“Chráňte svojich domácich pred online útokmi,” radí Orange v hokejovej kampani

01.04.2025, 16:26
Autor:
lezlez

Orange je už 19 rokov verným partnerom slovenského hokeja. V tomto období už tradične prichádza s tematickou kampaňou.

Pozrite sa, čo spolu so svojou agentúrou MADE BY VACULIK a Hitchhiker Films pripravili tento rok. 

„Podpora hokeja a predovšetkým mladých hokejových talentov je jedným z pilierov našej sponzoringovej stratégie už mnoho rokov. Keďže sa dlhodobo venujeme ochrane zákazníkov pred internetovými hrozbami a špeciálne detí, resp. mladých ľudí voči ďalším nástrahám online priestoru, dáva nám toto spojenie v rámci našej novej kampane perfektný zmysel. Verím, že sa nám do spotu opäť podarilo dostať aj humor a nadhľad, nech tie reklamné brejky nie sú také vážne,“ hovorí Tomáš Palovský, riaditeľ komunikácie a značky spoločnosti Orange Slovensko.

image

Orange hokejová kampaň

K športu prirodzene patrí celá škála emócií. Okrem fandenia a radosti nie sú výnimkou ani situácie, pri ktorých športové vypätie ústi do nie úplne najjemnejšieho slovníka. A práve takáto situácia na trestnej lavici inšpirovala nový spot operátora, ktorého hlavnou hviezdou je mladý 20-ročný hokejista reprezentácie a HC Slovan Bratislava Roman Kukumberg ml. 

image

Chráňte svojich domácich pred online útokmi.

Orange v ňom zároveň ukazuje, že je tu pre svojich domácich v každej situácii, aj keď treba zasiahnuť a chrániť ich. S Bezpečným internetom a službou Online ochrana totiž zákazníkov chráni pred nevhodným obsahom, rovnako ako vynaliezavá mama v milom príbehu rodinky hokejových fanúšikov. 

„V detstve nám rodičia pred nevhodným obsahom zakrývali oči. V dnešnej digitálnej dobe je ešte viac rozšírený, keďže v nekonečnom internete sa niečo nevhodné môže ukrývať skoro za každým klikom. Ako otec preto oceňujem, že Orange si “nezakrýva oči” pred online hrozbami a rieši ich Bezpečným internetom aj so službou Online ochrana. V spojení s tvrdým športom, ako je hokej, sa potom vtipná komunikácia robí hravo,“ hovorí Andrej Hrivnák, Associate Creative Director agentúry MADE BY VACULIK. 

Kampaň dopĺňajú aj krátke sponzoringové spoty

Vizitka kampane

Názov kampane: Chráňte svojich domácich pred online útokmi 

Klient: Orange Slovensko 

Chief Communication and Brand Reputation Officer: Tomáš Palovský

Advertising team: Marián Fabianek, Ivana Fertáľová, Martina Fatyková 

Reklamná agentúra: MADE BY VACULIK

Chief Creative Officer: Milan Bielik

Associate Creative Director: Andrej Hrivnák

Strategy Director: Alexandra Martináková

Strategy Planner: Alexandra Remo 

Art Director: Daniel Vojtek, Matej Klíč

Copywriter: Veronika Rybárová, Andrej Hrivnák, Milan Bielik 

Account Director: Michala Zezulová

Account Manager: Lucia Bocová

Mediálna agentúra: EssenceMediacom

Digitálna agentúra: MADE BY VACULIK

Použité médiá: TV + 360 media mix

Termín nasadenia: od 1.4. 2025

Cieľová skupina: Mass market, Slovensko

Produkcia: Hitchhiker Films

Réžia: Jan Švejkar 

Production crew: Ivan Hulík, Pavol Kopček, Anna Javorská

Názov pesničky použitej v spote: Let Me Blow Ya Mind

Autor hudby: Eve

Zvukový majster: Oliver Fillner, Vladimír „Bajko“ Bajnoci

Fotograf: Jakub Klimo

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
01. apríl 2025 16:41