StoryEditor

30 rokov bankovej komunikácie: Po privatizácii sa banky snažili vybudovať dôveru klientov

22.03.2025, 09:37

Banky patria dlhodobo medzi najaktívnejších komunikátorov z prostredia biznisu a pre médiá sú to zásadní spenderi do reklamy. Komunikácia slovenských bánk prechádzala výraznými zmenami, ktoré odrážali zmeny zákazníckeho správania aj technologický pokrok. Kým v 90. rokoch sa sústredili na budovanie svojich pobočiek, postupom času sa ťažisko ich komunikácie a aj predajné kanály presúvali do digitálu. Dnes sa veľká časť operácií rieši online a kamenné pobočky slúžia viac ako konzultačné pracoviská.

Aj preto banky ich hustotu naprieč Slovenskom znižujú. Trendy a preferencie zákazníkov totiž jednoznačne smerujú k mobilným aplikáciám a internetbankingu. Banky postupne implementujú do svojich systémov umelú inteligenciu, chatbotov aj virtuálnych asistentov. Tieto inovácie zvyšujú efektivitu komunikácie aj počty spokojných zákazníkov. V posledných rokoch sa mimoriadne dôležitou stávajú ekologické a spol...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-02 10:35:19 - Feat.: 0 - Title: VÚB banka v kampani cieli na juniorov: Financie máme odteraz v malíčku 02 - Modified: 2023-12-22 10:54:59 - Feat.: 0 - Title: Škola hrou! NBS štartuje vzdelávací kurz a kampaň Reč peňazí 03 - Modified: 2022-08-17 11:55:24 - Feat.: 0 - Title: mBank ako prvá banka na Slovensku zvirtualizovala celé portfólio platobných kariet 04 - Modified: 2024-02-02 18:13:22 - Feat.: 0 - Title: Prvá Slovenka sa pokúsi vystúpiť na vrchol Everestu. Podporí ju v tom aj najväčšia digitálna banka 05 - Modified: 2024-01-17 09:51:22 - Feat.: 0 - Title: Tatra banka prináša novú galériu platobných kariet s dielami umelcov
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. marec 2025 12:00