StoryEditor

Od začiatku sme verili, že téma rešpektu je správna a má šancu byť výnimočná

09.04.2024, 07:00
  • Petra Novotná získala titul Marketérka roka 2023. A to bol dôvod aj na rozhovor pre magazín Stratégie.
  • Stojí za kampaňami, ktoré posúvajú vpred nielen samotnú značku, ale prispievajú aj ku kultivácii spoločnosti.
  • Jednou z hodnôt, ktoré pritom sama ctí a podnecuje i v pracovnom prostredí, je vzájomná tolerancia a rešpekt.
  • A práve na koncept Rešpekt je Petra Novotná, riaditeľka pre zákaznícku skúsenosť, marketingovú komunikáciu a stratégiu značky Telekom, úprimne pyšná.

 

Aké boli prvé dojmy po prevzatí ocenenia, v ktorom je prepísaná vaša práca, úsilie, ale určite i mnoho náročných chvíľ a rozhodnutí?

Bola to veľmi silná emócia. Osobne nemám veľmi rada pozornosť zameranú na mňa, ale aj vzhľadom na to, čím sme si v Telekome za posledný rok prešli, ako sme s obrovským nadšením makali, riešili rôzne situácie, som bola za ten moment vďačná. Zároveň som cítila úprimné uznanie aj od ostatných, či už od kolegov z brandže alebo agentúr, čo posilnilo autentickosť a uveriteľnosť toho momentu. Ocenenie Marketérka roka je síce o jednej osobnosti, ale vždy to má vo firme presah na viacerých ľudí. Pretože aj oni vytvárajú lídrovi prostredie, kde môže podávať výkony, prejavovať sa a posúvať veci ďalej. V danej chvíli som preto myslela na celý tím a cítila sa šťastná a hrdá aj za nich.

image

Petra Novotná, Telekom

Čo vy osobne považujete za váš najväčší prínos pre značku Telekom?

Je v ňom, samozrejme, prepísané strategické vedenie značky, ale osobne vidím prínos ešte trošku v inej rovine. A to, že sa mi podarilo vybudovať silný angažovaný tím. Partiu ľudí, ktorí úprimne veria v to, čo robia, chcú vytvárať skvelé veci a neboja sa byť odvážni.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 88% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 01:08