Jägermeister uviedol na trh nový, jemný a ovocný Jägermeister ORANGE.
StoryEditor

Česi a Slováci vymysleli nový, jemný a ovocný Jägermeister ORANGE

08.04.2024, 12:51
Autor:
redred

Značka uviedla novinku v 12 ikonických kluboch počas akcie Jäger DR🟠P. Za jedinú noc ju ochutnalo viac ako 8-tisíc ľudí. 

S myšlienkou na uvedenie tejto novinky prišli zástupcovia Jägermeister v Česku a na Slovensku. „Máme radosť, že za Jägermeister ORANGE stoja aj Česi a Slováci, ktorí sa zapojili do testovania v niekoľkých kolách a chuťového vyladenia do najmenšieho detailu. Novinka si iste čoskoro nájde svoje miesto na každej dobrej párty nielen u nás, ale na celom svete,“ hovorí Jiří Štětina, generálny riaditeľ firmy Mast-Jägermeister pre ČR a SR.

Jemnú a ovocnú chuť si vybralo počas vývoja a testovania približne tisíc Čechov a Slovákov. Najmä mladšie generácie a ženy vyzdvihli jemnosť a ovocnosť pomarančovej chuti. „Pôvod sicílskych pomarančov je pritom vysledovateľný od farmy až po fľašu. A tak má každý istotu, že pije niečo, čo bolo vytvorené s rešpektom k prírode,“ vysvetľuje  Štětina s tým, že celá výroba nového nápoja prebieha výhradne šetrnými a udržateľnými procesmi.

Od Jäger DR🟠P až po televíziu

Novinku teraz čaká niekoľkomesačná kampaň, ktorá vzniká kompletne lokálne a pripravuje ju české kreatívne štúdio Engine-Room. Začal ju unikátny event Jäger DROP. Nový Jägermeister ORANGE ňom bol na ňom predstavený vo veľkom štýle: konal sa súčasne vo dvanástich ikonických hudobných kluboch naprieč Českom a Slovenskom a spolu so širokou verejnosťou sa do neho zapojilo aj množstvo známych influencerov. Prítomní mohli stretnúť aj niektorého zo štyridsiatich siedmich renomovaných hudobníkov a umelcov.

image

Jägermeister uviedol na trh nový, jemný a ovocný
Jägermeister ORANGE.

image

Jägermeister uviedol na trh nový, jemný a ovocný
Jägermeister ORANGE.

image

Jägermeister uviedol na trh nový, jemný a ovocný
Jägermeister ORANGE.

JägerDrop bol najväčšou jednodňovou akciou pri príležitosti uvedenia nového nápoja v našej histórii a pravdepodobne aj v rámci kategórie tvrdého alkoholu. V oboch krajinách si tento unikátny release nenechalo ujsť cez osem tisíc ľudí. Verím, že to bol pre návštevníkov zážitok, o ktorý sa radi podelia so svojimi blízkymi,“ dopĺňa Jiří Štětina. Okrem eventov, sociálnych sietí, influencer a online marketingu bude Jägermeister ORANGE komunikovaný aj v instore, PR a v neposlednom rade aj televíznou kampaňou.

Názov kampane: Jägermeister ORANGE        

Nasadenie: 3 – 7/2024

Kreatívna agentúra: Engine-Room

Creative director: Zdeněk Šemro

Režie u TV spotu: David Stachura

Mediálna agentúra: DFMG (Digital First Marketing)               

PR agentúra: Czech Promotion

BTL agentúra: Šafy production

Produkčná agentúra: Blue Hour Cult & CINEWORKS

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. apríl 2024 06:40