StoryEditor

NeoVízia sa ukázala v modernom šate. Očné kliniky dostali novú vizuálnu identitu

04.04.2024, 17:35
Autor:
redred

Nové logo siete očných kliník má symbolizovať inovácie a radosť z lepšieho zraku.

Očné kliniky NeoVízia už od roku 2010 poskytujú širokú škálu očných zákrokov, vrátane laserových operácií refrakčných chýb, operácií sivého zákalu a operácií sietnice. Teraz spoločnosť predstavila novú vizuálnu identitu, ktorá symbolizuje poslanie kliník.

„Po 14 rokoch neustáleho odborného rozvoja, rastu a veľkých investícií do najkvalitnejších technológií a inovácií sme sa rozhodli, že prišiel ten správny čas aktualizovať aj vizuálnu podobu našej značky. Dlho sme s odborníkmi na komunikáciu hľadali novú podobu nášho loga, ktoré by ešte lepšie odrážalo hodnoty, na ktorých sieť očných kliník NeoVízia stojí. Ide predovšetkým o odbornosť, profesionalitu, inovatívnosť, ľudský prístup k pacientom a férovú otvorenosť v komunikácii,“ uviedol Petr Kocian, zakladateľ a generálny riaditeľ Očných kliník NeoVízia.

image

Nové logo siete očných kliník NeoVízia.

Úsmev pacientov je na prvom mieste

Nové bielo-modré logo pripomína úsmev, ktorý symbolizuje inovatívnu laserovú operačnú metódu NeoSMILE PRO, ktorú kliniky ponúkajú, a tiež radosť pacientov z lepšieho zraku. „Značku NeoVízia poznám z pozície ich pacienta – keď som si robil rešerš na operáciu očí, vyšla mi táto klinika najlepšie. Bol som rád, že ma potom aj s mojím tímom pozvali do súťaže na realizáciu nového loga a vizuálnej identity. Premýšľal som, na aké logo sa chcem pozerať, keď idem na operáciu očí, a zistil som, že chcem, aby ma upokojilo – rovnako ako personál – povzbudzujúcim úsmevom. Rovnakým úsmevom, aký má na tvári spokojný pacient, keď sa pozerá ostro na svet bez okuliarov po úspešnom zákroku,“ priblížil proces vzniku nového loga Pavel Bartoš z agentúry Bless štúdio, ktorá za grafickým návrhom stojí.

„Naším cieľom je, aby každý náš pacient opúšťal kliniku NeoVízie s lepším zrakom a širším úsmevom. Pacienti sú a vždy budú stredobodom našej pozornosti aj inšpiráciou pre naše ďalšie snaženie,“ dodáva Petr Kocian. Logo tak plne korešponduje so sloganom kliník: Lepší zrak, lepší život. Spája v sebe odbornú a profesionálnu starostlivosť s nevyhnutným osobným prístupom.

Vysoká úroveň starostlivosti a inovatívny prístup

Inovované logo mohla verejnosť prvýkrát zaznamenať na klinike Neovízia v Českej republike. Pacienti sa s ním budú už aj na Slovensku stretávať v komunikácii a priestoroch kliník NeoVízie v Bratislave, Poprade, Trnave a Ružomberku. Očná klinika NeoVízia sa týmto zaväzuje k udržiavaniu svojej vysokej úrovne starostlivosti a neustálemu inovačnému prístupu, aby zaistila lepší zrak pre svojich klientov. Túto skutočnosť potvrdzuje necelý milión pacientov, ktorí už klinikám NeoVízie dali svoju dôveru.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. máj 2024 00:51