StoryEditor

AI v kreatívnom priemysle: Pozreli sme sa na ňu z pohľadu PR agentúry aj technologických expertov

30.03.2023, 12:51
  • Od novembra minulého roka sa už každý s pripojením na internet môže veselo porozprávať s umelou inteligenciou, známou ako ChatGPT, a čoskoro i komunikačným súperom, Bardom od Google.
  • Prinesú nám tieto inovácie renesanciu alebo revolúciu? 
  • Dá sa umelej inteligencii vôbec dôverovať, alebo stále potrebuje prísnu kontrolu? 
  • Aké skúsenosti s ňou má agentúra Seesame? 

 

 

Postupná integrácia Artificial Intelligence (AI) nielen do bežného života, ale hlavne do toho pracovného otvára mnoho otázok. Čo všetko už dnes chatbot dokáže, kde visia pri používaní stále výkričníky a ako sa zmení práca komunikátorov? Odpovede hľadajú odborníci z PR agentúry Seesame a výskumníci z Kempelenovho Inštitútu inteligentných technológií (KInIT).

Nástroje umelej inteligencie využívame pri aktivitách na internete roky, bez toho, aby sme si ich prítomnosť výrazne uvedomovali. Na strojovom učení, vnímanom ako starší brat AI, sú už dávno postavené online vyhľadávače. V komunikačných odvetviach AI bežne prepisuje hovorené slovo či meria sentiment diskusií. V posledných mesiacoch však nabrala popularita umelej inteligencie na intenzite a vznikajúci buzzword zaplavil takmer celý internet. Prečo tak odrazu?

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 92% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 20:39