Bánovecká mliekareň rebranding
StoryEditor

Bánovecká mliekareň završuje rebranding a spúšťa po 20 rokoch televíznu kampaň

10.02.2023, 08:36
Autor:
redred

Na kampani a ďalších zmenách s firmou spolupracuje agentúra BrandOn.

„Na začiatku bolo veľa otázok. Ako začať aktívne budovať značku? Ako vizuálne zjednotiť naše portfólio produktov, kde pri niektorých produktoch bolo v popredí Milsy, inde zas Bánovecká, Bánovecký... Ako to neskôr premietnuť do komunikácie? S týmito otázkami sme oslovili Braňa Buráka z agentúry BrandOn, ktorý sa zameriava práve na dlhodobé budovanie značiek a po niekoľkých stretnutiach sa mohla začať spolupráca.“ hovorí Bohuslav Šiko, riaditeľ pre obchod a marketing Bánovecká mliekareň, MILSY.

Po dvoch rokoch intenzívnej práce na novej pozícii značky, jej rebrandingu, novej vizuálnej identite produktov a ďalších projektoch, na ktoré plynule nadväzuje, uvádza Bánovecká mliekareň svoj krátky poetický TV film.

 

„A šepká moja ľúta hlava hlasno:

zastav si kroky, človek,

kdeže sa ukrýva života krásno?

čo je tou skvostnou esenciou žitia?

kde je to čaro krehké, tá sila ľudstva skrytá?

je v jamkách líc či v iskre šibalského oka?

v radosti detskej zo skoku do potoka?

 

či v dlaniach starca, ako večná čiara vrytá pokora,

pokoj, čo um predkov si pýta?

 

len otvor zmysly, nenechaj ich smútiť,

to čaro života ukryté je v chuti.

 

chuť tvoriť s chuťou do života spätá

to tradičné s novým v lahodný svet splietať.

Bánovecká mliekareň. Chuť jedna báseň.“      

 

To sú slová básne, ktorú zložila Mirka Ábelová a ktorá tvorí text krátkeho Bánoveckého „filmu“.

S Mirkou spolupracuje Bánovecká mliekareň už dlhšie, je moderátorkou on-line projektu Bánovecká knižnica, ktorý predchádzal aktuálnej TV komunikácii a ďalej pracuje aj na ďalších zadaniach.

„Na tvorbe TV komunikácie sme začali pracovať spolu s režisérom Jakubom Steineckerom a produkčnou Monikou Kraft z No Cap Collective v júni 2022. Neskôr do užšieho tímu pribudli storyteller Maroš Hámorský a naša „dvorná poetka“ Mirka Ábelová. Cieľom a mojim zadaním pre náš malý tím bolo vytvoriť krátky „film“, ktorý nenásilne odkomunikuje posolstvo značky a zároveň bude kľudným, poetickým vyrušením v uponáhľanom reklamnom brejku. V úzkej spolupráci s marketingovým tímom Bánoveckej mliekarne to bol zaväzujúci, ale zároveň aj vzrušujúci zážitok.“ hovorí Branislav Burák z agentúry BrandOn

„Na pondelkové uvedenie nášho krátkeho poetického TV fimu sa teší doslova celá firma. Pozitívny vplyv rebrandingu cítime už dnes. Odzrkadľuje sa v mieste predaja a v nákupných košíkoch spotrebiteľov. Naše smotanové nátierky, či jogurty zaznamenávajú svoje historické maximá predajov. V jednotlivých kategóriách sa značke medziročne podarilo upevniť, respektíve zvýšiť svoje trhové postavenie. V kategórii parených syrov a smotanových nátierok sme v objemoch brand no.1. Veríme, že TV komunikácia nás posunie ešte o krok ďalej. “ dodáva Matúš Marget, Manažér marketingu Bánovecká mliekareň, MILSY.

 

Vizitka kampane:

 

Názov kampane: Bánovecká mliekareň – Chuť jedna báseň

Klient: Milsy a.s./Bohuslav Šiko, Matúš Marget

Agentúra: BrandOn

Stratégia: Branislav Burák

Scenár: Maroš Hamorský

Réžia: Jakub Steinecker

Kamera: Patrik Gubiš

Mediálna agentúra: Initiative

Produkcia televízneho spotu: No Cap Collective

Autor hudby: Adam Hudec

Zvukový majster: Vahe Grigorjan

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 14:41