COOP Jednota, Disney riad
StoryEditor

Ako prinútiť jesť deti špenát? Servírujte im ho na Disney tanierikoch z COOP Jednoty

07.02.2023, 08:03
Autor:
redred

Počas februára pobežia paralelne tri kampane COOP Jednoty, ktoré už tradične pripravila reklamná agentúra JANDL.

Február štedrý na kampane COOP Jednoty

Počas februára pobežia paralelne tri kampane COOP Jednoty, ktoré už tradične pripravila reklamná agentúra JANDL.

COOP Jednota inovuje a digitalizuje svoj vernostný program. Držiteľom vernostnej karty prináša zákaznícke konto, ktoré si môžu zriadiť na novej digitálnej platforme www.coopklub.sk s možnosťou voľby e-dokladu (elektronického pokladničného dokladu). Redizajnom prechádza aj samotná vernostná karta, ako aj vizuálna identita vernostného programu s novým názvom COOP Jednota Klub. Všetkých držiteľov vernostnej karty motivuje atraktívnou súťažou a jednoduchým spôsobom, ako sa zaregistrovať. Práve ľahký spôsob registrácie, kedy obrazne stačí spraviť na klávesnici „ťuk – ťuk – ťuk“, je hlavnou témou kampane, ktorej vtipný spot pobeží v televízii celý mesiac.

Ďalšia nová kampaň je určená rodičom s menšími deťmi. V predajniach COOP Jednoty bude možné výhodne si zakúpiť detský riad s obľúbenými Disney motívmi. Súčasťou kampane je opäť aj spot, ktorého insight je založený na známom fakte, že deti často nemajú rady varený špenát. Platí to však aj v prípade, že je podávaný na parádnych Disney tanierikoch?

Zadávateľom tretej kampane je Nadácia COOP Jednota. Tá už tradične podporuje regionálny rozvoj a finančne sa podieľa na realizácii projektov lokálnych komunít. Vlaňajšia výstižná kampaň sa osvedčila, preto je nasadená aj tento rok.

Všetky spomínané kampane pripravila reklamná agentúra JANDL v koncepte „Bača a honelník“. Sú už tradične poňaté s vtipom a zároveň vždy so zrozumiteľnou pointou komunikujúcou hlavné posolstvo. Výrobu televíznych spotov zabezpečila agentúra prostredníctvom svojej internej produkčnej spoločnosti KIMONO Production.

 

Vizitka kampane:

Klient: COOP Jednota

Agentúra: JANDL

Creative Director: Ján Fajnor

Art Director: Pavel Gajdoš

Copywriter: Karol Thiry

Stratég: Jakub Kováč

Account Director: Rastislav Kuttner

Account Executive: Martin Hudák

Media planner: Matej Macho

Produkcia: Kimono

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 14:24