Multiracial group of young creative people in smart casual wear discussing business shaking hands together and smiling while sitting in modern office. Partner cooperation, coworker teamwork concept.freepik
StoryEditor

Čo robiť v čase recesie? Venujte pozornosť svojej značke

17.01.2023, 08:18
Autor:
redred
  • O tom, čo je pre značky dôležité v neistom čase, píše Silvia Žuffa z Levosphere. 
  • Čo odlišuje firmu od značky? 
  • Prečo by mala komunikovať hodnoty? 
  • 8 základných rád, čo môžete robiť v období recesie. 

 

 

Neisté časy vedú mnohé firmy k prehodnocovaniu rozpočtov. Už skúsenosť z finančnej krízy i pandémie však ukázala, že značky, ktoré nespanikária a vedia sa prispôsobiť situácii a zákazníkom, prežijú čokoľvek. Platí to aj v prípade recesie. Avšak za predpokladu, že sú silnými značkami.

V nejednej kríze sme už boli svedkami toho, že biznisy založené na rýchlom obrate výrazne utrpeli alebo jednoducho neprežili. Naopak, značky, ktoré prinášajú hodnotu spoločnosti aj v neistých časoch, sa dokážu udržať na trhu. Recesia so sebou prináša rôzne iné hrozby než len úbytok zákazníckej základne. Zraniteľným sa stáva nielen odvetvie, v ktorom firma pôsobí, ale aj jej možná povesť.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 92% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-01-16 15:48:21 - Feat.: 0 - Title: Odomykajte obsah na webe Stratégií lacnejšie 02 - Modified: 2023-01-16 08:43:50 - Feat.: 0 - Title: Influencer marketing je továreň na obsah. Takto budú vyzerať trendy na rok 2023
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 08:06