Vlastné značky COOP Jednoty predstavujú lacnejšiu alternatívu voči brandovým produktom. Tradičná kvalita, Mamičkine dobroty, Dobrá cena, Premium, Zelovoc, Perun, Biova či Junior ponúkajú zákazníkom reťazca ideálny pomer medzi kvalitou a cenou, takže sú obľúbené ako u náročných zákazníkov, tak aj u tých, ktorí sa rozhodujú podľa ceny.
Počas januára môžu zákazníci kúpou výrobkov spomínaných vlastných značiek COOP Jednoty ušetriť hneď dvakrát! Jednak vďaka výhodným cenám a zároveň v rámci aktuálnej kampane, ktorá reaguje na spotrebiteľské trendy, ktoré vyvoláva vyššia miera inflácie. Konkrétne, pri nákupe výrobkov vlastných značiek získajú zákazníci späť časť ich ceny.
Túto mechaniku predstavila COOP Jednota svojim zákazníkom prostredníctvom kampane, ktorú pripravila v spolupráci s reklamnou agentúrou JANDL. Spot, ktorý okrem mechanizmu oboznamuje zákazníkov so širokou ponukou vlastných značiek COOP Jednoty, je ďalším zábavným príbehom známej reklamnej dvojice bača a honelník. Tentoraz sa honelník rozhodne simulovať a aby nemusel ísť na nákup, vyhovára sa na infláciu. Bača veľmi dobre vie, že toto „divadielko“ je zbytočné a honelníkovi dá cennú radu. Posolstvo tak ubezpečí zákazníkov citlivých na cenu, že môžu nakupovať bez obáv aj v roku 2023.
Kampaň pre COOP Jednotu pripravila reklamná agentúra JANDL. Výrobu spotu zabezpečila produkčná spoločnosť KIMONO (Powered by JANDL).
Vizitka kampane:
Klient: COOP Jednota
Agentúra: JANDL
Creative Director: Ján Fajnor
Art Director: Pavel Gajdoš
Copywriter: Karol Thiry
Stratég: Jakub Kováč
Account Director: Rastislav Kuttner
Account Executive: Martin Hudák
Media planner: Matej Macho
Produkcia: Kimono