StoryEditor

OOH: Víťaz spája svet nemocnice a hip hopu

09.04.2024, 15:28
Autor:
lezlez

Túto prácu hodnotila porota vo viacerých kategóriách a občas sa nevedela dohodnúť či sa jej páči alebo nie. 

Ťažké detstvo plné drsných príbehov je odveký leitmotív všetkých raperov. Ešte viac to však sedí na úplne inú skupinu ľudí – malých onkologických pacientov. Nová kampaň je postavená na paralelách medzi dvoma svetmi. Namiesto detí, ktoré vychovala ulica, hovoríme o deťoc...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-09 15:05:26 - Feat.: - Title: Marcové Hodnotenie Stratégií: Bol to tak trošku roller coster 02 - Modified: 2024-04-10 05:59:39 - Feat.: - Title: Najlepšou kampaňou je Destinácia domov 03 - Modified: 2024-04-09 13:30:12 - Feat.: - Title: Audio reklama: Víťazom kategórie je Mocná optika 04 - Modified: 2024-04-09 13:33:08 - Feat.: - Title: Digital social media: Podržfľaška je milá sranda s virálnym potenciálom 05 - Modified: 2024-04-09 14:06:10 - Feat.: - Title: Medzi online videami sme našli prácu mesiaca. Gratulujeme!
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
10. apríl 2024 07:59