Nové umelecké smery je kampaň od TRIAD pre Nadáciu VÚB banky
StoryEditorVizuál posunul podarený headline a víťaz kategórie je na svete
Kategória Vizuál býva už tradične silná.
V bodovaní poroty májového Hodnotenia Stratégií najviac skórovala séria TRIADU pre Nadáciu VÚB banky. Uvidíme ju aj v koncoročnom hodnotení. Žiaľ, ostatné nominácie sa tam neposunuli.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 91% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-06-02 08:15:10 - Feat.: 0 - Title: Film - TV reklama: Klobúk dole za to, čo THIS IS LOCCO robí pre Kaufland
02 - Modified: 2023-06-02 08:46:35 - Feat.: 0 - Title: OOH: U zadávateľov #Rešpekt citylight zabodoval, kreatívci krútili nosom
03 - Modified: 2023-06-02 11:53:25 - Feat.: 0 - Title: Médiá a Promo: Dr. Max prišiel s odvážnou gamingovou kampaňou. "Super nápad", hovorí porotca
04 - Modified: 2023-06-02 10:26:17 - Feat.: 0 - Title: Digital influencer a Social Media: Opäť skórovala práca pre sieť lekární
01 - Modified: 2024-05-10 13:13:39 - Feat.: - Title: Promo, activation, event: Ďalšia dominancia Nezomri
02 - Modified: 2024-05-10 13:36:32 - Feat.: - Title: Digital social media: Ďalšia dominancia NEZOMRI, na finále to už ale nestačilo
03 - Modified: 2024-05-06 12:55:34 - Feat.: - Title: Česi sa spoliehajú na tutovky, tendre sú naozaj problém a testovanie vedie k priemernosti
04 - Modified: 2024-04-16 12:53:20 - Feat.: - Title: Trendy v digitále: Všetci spomínajú AI, ale trh ovplyvnili aj nižšie budgety
05 - Modified: 2024-05-10 11:33:15 - Feat.: - Title: Film, TV reklama: Vtipnosť v reklame nevymiera