StoryEditorŠtát chcel propagovať turizmus. Teraz mu bude pomáhať súkromná agentúra
Zrušenie špecializovanej agentúry na podporu cestovného ruchu vraj nepomohlo, rezort dopravy súčasný model propagácie meniť neplánuje.
Nevyužitý potenciál cestovného ruchu na Slovensku má hodnotu približne jednu miliardu eur. Špecializovanú marketingovú agentúru, ktorá turistov pod Tatry lákala, však minister dopravy Árpád Érsek pred vyše dvomi rokmi zrušil. Propagáciu Slovenska tak od januára 2017 zastrešujú priamo ministerskí úradníci. Slovenská asociácia cestovných kancelárií a cestovných agentúr pritom zrušenie Slovenskej agentúry cestovného ruchu nepovažuje za dobrý krok. Zlepšeniu propagácie Slovenska v zahraničí nepomáha. „Stále si myslíme, že jej zrušenie nebol až taký úplne šťastný krok.
Nepomohlo to skvalitniť propagáciu Slovenska ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-25 11:45:55 - Feat.: - Title: Benátky začali vyberať poplatok za vstup, väčšina využila výnimku. Pre časť obyvateľov to nie je riešenie
02 - Modified: 2024-04-11 07:36:18 - Feat.: - Title: Návštevnosť hotelov a penziónov vo februári medziročne vzrástla, viac ako polovicu tvorili domáci hostia
03 - Modified: 2024-04-11 14:31:29 - Feat.: - Title: Zahraniční turisti sa húfne vrátili na Slovensko, na rekord nechýbalo veľa
04 - Modified: 2024-04-04 19:56:05 - Feat.: - Title: Taliansky parlament nepodporil vyslovenie nedôvery ministerke cestovného ruchu kvôli jej aktivitám
05 - Modified: 2024-04-01 17:25:00 - Feat.: - Title: Prekonanie počtu turistov spred pandémie sa v tomto roku ešte neočakáva